השר אריאל ב'קול חי': "אין משבר קואליציוני, אנחנו לא רוצים בחירות"

דוד לזר No Comments on השר אריאל ב'קול חי': "אין משבר קואליציוני, אנחנו לא רוצים בחירות"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הסערה הקואליציונית ממשיכה גם הבוקר (חמישי) והמהלומות בין מפלגת הליכוד והבית היהודי סביב הנושא הביטחוני ומדיניות הממשלה – מעניקות גם הבוקר כותרות.

הבוקר התייחס שר החקלאות אורי אריאל למתיחות ואמר ב'מהדורת הבוקר' עם מרדכי לביא ב'קול חי' כי "הבית היהודי בוגרת, ואין כאן משבר קואליציוני או משהו שמתקרב לזה", השר אריאל המשיך להרגיע ואמר כי "אין פוליטיקאי ואזרח ישראלי שרוצה כעת בחירות, זה לא קיים על המפה, והרצוג ימשיך להישאר באזור שלו".

סלע המחלוקת בין בנט לנתניהו, המצב הביטחוני באזור יו"ש ובעיקר סביב צומת הגוש, "יש מציאות ביטחונית שאי אפשר לומר שהיא נסבלת, יש הערכה שזה יכול להיות גם אחרת, אין סיבה שערבים ייסעו מצומת גוש עציון שקורה שם כל שבוע פיגוע. הנה בירושלים היו כל הזמן פיגועים ובאו ועשו סגר והצליחו לשנות את הענין הזה בירושלים, ופה, לא נערך על הנושא שום דיון בממשלה".

"המצב לא מקובל, לצערי אני נושא באחריות, ניסיתי למחות ולהשפיע והמערכת לא עובדת, יש כאן מציאות ביטחונית בלתי נסבלת, אפשר לשנות וצריך לשנות, מדובר בחיי אדם, ואם כל הכבוד לנימוסים – חיי אדם עדיפים", אריאל הוסיף כי "בדרך כלל לוקחים את זה לניגוח אישי ולא מתייחסים לעניין עצמו", אמר השר אריאל שהוסיף לצטט את הודעת משרד ראש הממשלה, "זה עלה בקבינט והשר בנט מנכס לעצמו".

"נערכים הרבה דיונים בקבינט, והשר בנט אומר את דברו והוא לוחץ ומבקש, אבל יותר מ-3 חודשים אנחנו בתוך הענין הזה, ראבאק הגיע הזמן, יש כאן חיי אדם. אנחנו עושים מאמץ – עד רגע מסוים שאתה אומר לעצמך, 'מיציתי ומה שנשאר זה לפרוש', אבל – מה החלופה? שיבוא הרצוג  – יהיה יותר טוב?, אין משבר קואליציוני ובצדק, הבחירות היו לפני פחות בשנה, זה יטלטל את המדינה למקומות פחות טובים כולל בנושאים הביטחוניים".



0 תגובות